Aardbeien met rum en bruine suiker
Altijd een feestje als Erik, Stijn en Onno komen eten. Ieder heeft een ideetje, aanvulling of suggestie. Spelenderwijs ontstaan er de lekkerste dingen. Onno kwam met dit idee voor het toetje. Hij had het een keertje in de oven gemaakt, dan zou het op de bbq toch ook kunnen? Jahoor! Ruikt ook erg lekker, zeker op een warme zomeravond ;-)
Ingrediƫnten
- Bakje aardbeien
- Scheut rum
- Bruine basterdsuiker
- (Yoghurt) ijs
Bereidingswijze
Maak de aardbeien schoon en doe ze in een vuurvast schaaltje. Scheut rum erover en wat bruine basterdsuiker. Zet op de bbq of in de oven (ik gok een graad of 180). Na een minuut of 15 zijn de aardbeien warm, zacht en zoet. Erg lekker bij ijs!
Variatie
Kan ook met bramen!