Aardbeientoet voor Mike

Laatst had ik op de groep een toetje gemaakt van aardbeien. Mike kookte op de groep naast de onze en vond dat toetje wel erg lekker. Bij deze het recept, Mike, zodat je het ook zelf kunt maken.

Makkelijk en lekker, helaas ook vet. Een goede manier om aardbeien te verwerken als ze niet zo lekker zomers zoet meer smaken.

ingrediƫnten

bereidingswijze

Pureer 3/4 van de aardbeien. Dat kan met een groentezeef of met een staafmixer. Roer de mascarpone los. Roer er dan beetje bij beetje de aardbeienpuree door. Snij de rest van de aardbeien in stukken en roer ze erdoor. Voeg eventueel wat suiker toe. Verdeel in bakjes. Je kunt het meteen eten, of even in de koelkast bewaren.