Fruithappies

Lynnmetbanaan

Lynn eet dagelijks een fruithappie. De bamix is mijn nieuwe grote vriend in de keuken. Zie hier een aantal fruithappies en combinaties die ze erg lekker vind.

Voor alles geldt: schillen, even koken (m.u.v. banaan) en dan pureren of fijnprakken. De hoeveelheden naar eigen zin/ smaak en inzicht. Meestal is het 1:1. Soms gebruik ik een restje van de vorige dag en doe ik er nog iets extra’s bij. Ene keer aangevuld met wat ander fruit en de andere keer met wat yoghurt of een beetje diksap.