Kokosbommen

Chocolade

dit recept heb ik gekregen van Mickey, ze zit sinds 2 jaar met mij in dezelfde yogales en vond dit echt een recept voor mij. Ik weet niet meer waar ze hem vandaan heeft maar ik weet wel dat ze erg lekker zijn. Vaak vragen mensen waarom ze zo heten maar nadat ze het geproefd hebben weten ze genoeg :)

Ik heb het recept aangepast aan mijn bakblik van de HEMA. Deze is 30 bij 22,5 cm. Het originele recept was nog veel meer :)

Ingrediƫnten

Bereidingswijze

Meng de gemalen biscuitjes met de gesmolten boter en druk dit stevig tegen de bodem van een ingevette bakblik. Bedenk dit met de rozijnen, walnoten, 100 gram chocola en de kokos. Giet hier de gecondenseerde melk overheen en zet het 30 minuten op 140C in de oven. Laat het een nacht afkoelen in de koelkast. Smelt de rest van de chocola en besprenkel de bovenkant ermee. Lekkerlekker! Hmm..ik besprenkel alleen niet de kokosbommen met de gesmolten chocola, ik smeer er een laagje gesmolten chocola overheen (en smelt dus wat meer chocola). Tsja dat beetje meer maakt toch niet meer uit :)