Likkepot
afgelopen weekend heeft Kai dit weer eens gemaakt. Zo lekker dat we het in 1 1/2 dag helemaal op hebben gesnoept. Erg lekker op bruin brood. We maken het eigenlijk veel te weinig hebben we geconcludeerd ;-)
Ingredïenten
- Smeer-, kalfs- of saksische leverworst
- Uitje
- Klein tomaatje
- eventueel beetje sambal
- eventueel augurk
Bereidingswijze
Hak het uitje fijn, prak dit met de leverworst. Tomaat in hele kleine stukjes snijden en er ook door doen. Lekker met een beetje sambal en in kleine gehakte stukjes augurk. Je kunt er ook stukjes paprika in doen. Of in plaats van verse tomaat een schep tomatenpuree. Indien het niet zo erg romig is, kun je er ook wat mayonaise doorheen doen. Kortom er zijn eigenlijk allerlei variaties mogelijk ;-)