Mie met kip en cola voor de Helvoirtseweg
Van de week werkte ik bij onze buren. Ik zou koken en de jongens hadden wel zin in kip. Ik heb dit gemaakt. Erg lekker en ook leuk omdat je de kip in een beetje cola marineert. Degene die op mijn eigen groep zou koken wist niet wat ze zou maken en zij heeft hetzelfde gekookt. Ook daar waren ze er erg over te spreken.
Ingrediƫnten
- kipfilet
- broccoli
- mie
- flesje terri yaki honingsaus
- klein scheutje cola
- beetje mosterd
- scheut olie
- als je wilt kun je wat pijnboompitten roosteren en erbij geven
Bereidingswijze
Snij de kipfilet in stukken marineer de kip in mosterd, olie en cola. Bak de kip, kook de broccoli en de mie. Als de kip gaar is giet je de saus erbij en roer je alles door elkaar. Qua hoeveelheden moet je even kijken met hoeveel mensen je eet.