Smoothie van Josefien
Gisteren was ik bij Josefien en zij maakte deze waanzinnig lekkere en simpele drankjes. Ze had, dat vergemakkelijkt de boel wel, een sinaasappelpersje dat op haar mengkom paste. Scheelt weer afwas… Het fijne is dat je er eigenlijk je hele fruitschaal bij kunt kieperen. Geen banaan in huis? Neem een mango. Of wat anders. Kiwi is minder handig omdat de pitjes bitter smaken als je ze stukmixt
ingrediënten
- banaan
- 3 sinaasappels
- scheut yoghurt
bereidingswijze
Pers de sinaasappels. Maak het andere fruit schoon en doe het in grote stukken in de kom. Giet er een flinke scheut yoghurt bij en zet de staafmixer erin. Klaar!!!