Tiramisu

dit is eigenlijk een recept van Anne maar ik zet hem er nu alvast even op voor Onno omdat hij me vroeg of ik een goed Tirami Su recept had. En deze is lekker. Heel lekker…

Ingrediënten:

Bereidingswijze:

Vet een schaal in. Meng de eidooiers met de basterdsuiker, een scheutje rum en de vanillesuiker en verhit dit au bain marie totdat het body heeft. Haal de pan van het vuur (uit het water eigenlijk ;-) ) en voeg de mascarpone en de citroenrasp toe. Klop het eiwit halfstijf, voeg de poedersuiker toe en klop het eiwit dan echt goed stijf. Spatel dit door het mascarponemengsel. Doop de lange vingers in de koffie en leg ze in de schaal als een mooi laagje, bedek dit met en laag mascarponemengsel. Herhaal dit tot alles op is (bovenop lekker veel) en zet het in de koelkast. Voor het opdienen versieren met cacao