Vanille-yoghurtijs

geinspireerd op recept van Tessa Kiros. Aangezien ze geen Griekse yoghurt hadden bij de natuurwinkel (zoals in haar recept) heb ik vanilleyoghurt genomen en er daarom ook minder suiker en vanille extract ingedaan. Zojuist uit de ijsmachien in de vriezer gestopt maar het is nu al lekker ;-) Wellicht nog wel iets te zoet. Volgens mij ook prima te doen met frambozenyoghurt etc. En bijkomend voordeel: je hebt er een stuk minder geduld voor nodig want je hoeft het mengsel niet eerst af te laten koelen ;-)

Ingrediƫnten

Bereidingswijze

Meng de room, suiker en vanille extract totdat de suiker is opgelost en de room stijf begint te worden. Yoghurt erbij. Goed mengen. Verder volgens gebruiksaanwijzing van je ijsmachine.