Zomerdrankje uit mijn jeugd

toen ik klein was maakte mijn moeder dit vaak voor me. Het is supersimpel en lekker verfrissend op een warme zomerdag.

Ingrediƫnten

Bereidingswijze

Neem een hoog glas en doe daar het bolletje ijs in. Giet er wat siroop overheen en vul het aan met seven-up. En doe de vruchtjes erbij in :) Proost!