Zomerdrankje uit mijn jeugd
toen ik klein was maakte mijn moeder dit vaak voor me. Het is supersimpel en lekker verfrissend op een warme zomerdag.
Ingrediƫnten
- seven-up
- bolletje roomijs (vanille)
- aardbeien)siroop
- blikje vruchtencocktail
Bereidingswijze
Neem een hoog glas en doe daar het bolletje ijs in. Giet er wat siroop overheen en vul het aan met seven-up. En doe de vruchtjes erbij in :) Proost!